tynkeboomsma.reismee.nl

Welkom

Halloallemaal!

Welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen die ik het komende half jaar ga beleven. Het is de bedoeling dat ik regelmatignieuwe verhalen en foto's plaats. Via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind, oftewel: inGrenoble, of in Lausanne waarschijnlijk.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik ben benieuwd wat er gaat komen!

Groetjes, Tynke.

Reacties

Reacties

Coos

Wat een mogelijkheden in deze moderne tijd, zo'n weblog! Tynke, ik hoop dat je een mooie en inspirerende tijd mag hebben in Frankrijk/Zwitserland, en dat je samen met en los van Hugo leuke dingen zult kunnen doen. Ik ben heel benieuwd naar al je belevenissen.

Veel liefs,
Coos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!