tynkeboomsma.reismee.nl

Wat te doen zonder lessen

Helaas zijn de stakingen nog altijd niet afgelopen. In tegenstelling: ze zijn een nieuwe ronde ingegaan. De bibliotheek is daardoor vaak gesloten, waardoor internet voor mij helemaal schaars wordt..

Undecided

Bij deze dus maar even wat foto's van de tijd die ik zonder lessen doorbreng. De afgelopen week was het Jazzfestival en ik heb allemaal alternatieve jazzbands bezocht. O.a. een man die op schelpen probeerde te fluiten en 3 saxofonisten die muziek (of misschien beter) 'geluid' maakten door een koffer met spullen leeg te gooien; een computerspelletje voor de microfoon te houden; een pan met deksel te bewegen; water te laten stromen enz enz. Af en toe was het verschrikkelijk om aan te horen, maar wel erg leuk om te zien.

Verder zijn er veel mensen jarig en vertrekken de eerste mensen zelfs alweer naar hun eigen land, dus in het kader daarvan zijn er nog altijd veel leuke dingen te doen. Het is heel vreemd dat er nu alweer mensen weggaab. Voor mijn gevoel ben ik hier nog maar net, maar nu begint het al te voelen alsof het ook alweer bijna afgelopen is. Ik ben alvast op zoek gegaan naar mn terugreis, omdat dat nu nog wel goedkoop is. Waarschijnlijk wordt het 3 juni.

Goed, ik stop eerst maar weer eens. Zal nog even proberen wat nuttigs van mijn middag te maken. Tot snel!!

Reacties

Reacties

Elisabeth

Hé Tynke! Kom je écht, écht 3 juni terug? Dan hang ik de vlag alvast uit ;) Lijkt me enorm leuk dan elkaar weer even op te zoeken en bij te kletsen :) Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!