tynkeboomsma.reismee.nl

Franse hit!!

'Generation virtuelle'

Een aanrader!!

Laughing

Reacties

Reacties

johan

Misschien even deeplinken? Deze hit...
En oh ja, ik had even zitten lezen over Grenoble op wikipedia, jij zit dus op Grenoble III "Stendhal"?
Meteen lezen dus die kerel!!
Enfin, veel succes met de studie.

Tynke

Hey Johan,
Heb ik inderdaad geprobeerd, maar dat lukte me niet. Helaas..maar voor de geinteresseerden: hij is zo op youtube te vinden!
Ik zit trouwens op Piere Mendes (Grenoble II geloof ik).
Dat is de beste;)

Groetjes TYnke

Antje

Nog een vette Franstalige plaat voor je 10ie! Quand on n'a que l'amour van Jacques Brel! Nou dat was het dan alweer. Wanneer laat je weer eens iets van je horen?!

Haijo

Hoi Tynke,
De foto's zijn mooi en voor de rest gaat het ook wel behoorlijk tot goed maak ik op uit je verhalen. Om te voorkomen dat je vergeet hoe echte friezen er uit zien krijg (of heb?) je C&A op bezoek, heb ik gehoord.
Succes met alles.

Tynke

Het bevalt me zeker wel goed hier. Het is inderdaad wel compleet anders dan het Groningse of Frieze landschap, maar dat is ook wel leuk voor de verqndering. C&A zijn hier nu inderdqqd, het is erg leuk om hen hier ook te zien! Ik heb nog wel gewoon colleges en vandaag mijn eerste Franse presentatie gehad (!) maar volgens mij vermaken ze zich ook wel. Hopelijk in Nederland ook alles goed?
Au revoir!

Tynke

Excuus voor de fouten. Dat Franse toetsenbord is nog steeds niet gewend...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!