tynkeboomsma.reismee.nl

Grenoble

Als iemand dacht dat het appartement in Lausanne klein en oud is, dan zijn de nieuwe foto's zeker de moeite waard!Dat is mijn kamer voor de komende maanden... Het is kortsamengevat:een oud, vies, verrot stinkhol. Zodra ik naar binnenging begon mn neus al te reageren, maar gelukkig kan het raam open en had ik mn eigen slaapzak meegenomen.

Op zich is Grenoble een erg leukeen mooie stad. De bergen die je vanuit Hugo's appartement (niet) kon zien, staan nu naast me.Dat is dus wel heel erg leuk, maar hethuis valt nog meer tegen dan ik had verwacht.De keuken is een zaaltje met 2 elektrische kookplaatjes voor 15 personen

Frown
en koelkasten of ovens kennen ze niet. De douche is daarentegen wel echt goed! Verder kan ik er niet zoveel over zeggen, de foto's spreken wel voor zich.

Oh ja en er is geen internet. De vele Fransecafe's waar ze koffie hebben voor 1,50 en lekkere broodjes met gratis wireless internet maken gelukkig veel goed!!

Ik denk dat ik het hier wel volhoudt de komende tijd, maar het is wel even wennen. De accu van mijn laptop is nu bijna leeg, dus ik moet er weer mee stoppen. Zodra ik een studentenkaart heb en dus naar de universiteit kan, horen jullie meer van me!

A bientot!!

Reacties

Reacties

Swanziche Sande

Klinkt leuk!!! (not :P) Ik heb medelijden hoor met je zielige neusje..... Maja, je kamertje zal vanzelf jou geuren aannemen, of niet :P iig veel sterkte de eerste paar weken!!! daarna zal je vast wel gewend zijn!! en in gezellige koffiehuisjes zitten, daar is toch ook nix mis mee!!!!

Grüss Got!!!!

Coos en Mieke

Liefe Tynke,

Fijn dat je gezond en wel bent aangekomen in Grenoble. Wat heb je toch een enerverend leven gekregen! De ene nieuwe ontdekking na de andere. Dat van die kamer had je toch ook al een beetje verwacht? Met wat voor mensen heb je er verder te maken en hoe zijn ze ?
We hopen dat je je gauw thuis voelt, dat je interessante mensen ontmoet en leuke en leerzame dingen gaat doen.

Heel veel liefs en veel succes!

C&A

Esther (pol)

Hee tynke!! Wat leuk dat je nu in Grenoble zit, tsja en die kamer.... t is maar voor tijdelijk moet je maar denken. Maar zo te zien geen sneeuw.. maar dat maak je vast nog mee de komende maanden! Echt leuk om zo verhalen te lezen!! Geniet nog maar even van je vrije dagen en we horen wel weer!

Wellustige Willem

Heuj!!!

We missen je!!!!!

Marijne en Antje

Heuj!!!!

Wij ook!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!